Pytania i odpowiedzi

1. Gdzie znajdę regulamin sklepu?

Regulamin sklepu dostępny jest pod tym adresem.

2. Jak wygląda proces zakupowy?

  1. Znajdź produkt, który szukasz, możesz skorzystać z wyszukiwarki u góry po prawej, lub użyć menu u góry strony (lub lewego na podstronach kategorii i produktów). Możesz również szukać po markach w naszym sklepie - korzystając z wykazu producentów u dołu sklepu.
  2. Dodaj produkty do koszyka, wcześniej zapoznaj się z dostępnością produktu i czasem wysyłki.
  3. Kiedy chcesz zakończyć zamawianie produktów przejdź do koszyka, wybierz formę dostawy i płatności i kliknij ZAMAWIAM u dołu po prawej.
  4. Możesz zakupić produkt bez zakładania konta, ale rekomendujemy założyć konto w naszym sklepie - będziesz mógł śledzić swoje zamówienia, dokonywać zmian oraz zbierać punkty w naszym programie lojalnościowym.
  5. Jeśli masz już konto w naszym sklepie - zaloguj się, jeśli nie zarejestruj się.
  6. Jeśli zakładasz konto - uzupełnij wszystkie dane i kliknij przycisk PODSUMOWANIE.
  7. Postępuj zgodnie z instrukcją - zależną od kanału płatności, który wybrałeś.

3. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Oczywiście, zależy nam na Waszej satysfakcji, dlatego też do każdego zamówienia przykładamy należytą uwagę.
Jeśli z jakiś przyczyn nie jesteście zadowoleni z otrzymanych produktów, to zgodnie z Ustawą o Ochronie Konsumentów możecie zwrócić je w stanie nienaruszonym.

Zgodnie z ogólnymi przepisami masz prawo do zwrotu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły zwrotów znajdziesz tutaj.

4. Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Jak najbardziej. 

Przechowywane dane zgłoszone są do Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

Serwery, na których znajduje się sklep są stabilne i bezpieczne.

Wszystkie etapy Twoich zakupów szyfrowane są kluczem RapidSSL (element kłódki, który możesz zobaczyć po lewej stronie adresu naszego sklepu) – dostawca certyfikatu home.pl.
Dzięki certyfikatowi Twoje dane są całkowicie bezpieczne przed przejęciem czy kradzieżą, gdyż przed wysłaniem ich do sklepu są szyfrowane 128 bitowym kluczem (nie do złamania).

Płatności zewnętrzne obsługuje serwis Przelewy24.pl

5. Czy obsługujecie jakieś formy kredytu na zakupione produkty?

Tak. Dla Twoje wygody przygotowaliśmy:

  • płatności elektroniczne kartami kredytowymi za pomocą przelewy24
  • płatność przy odbiorze w naszej siedzibie w Opolu

6. Dlaczego mam kupić u Was?

Dobre pytanie :-) Mamy co najmniej kilka odpowiedzi:

  • Sprzedajemy tylko produkty, które sami testowaliśmy, zawsze możesz skonsultować swój zakup z naszymi doradcami pod numerem telefonu (22) 307 65 20 lub za pomocą adresu e-mail: sklep@tulisie.pl.
  • Kupując w tulisie.pl uczestniczysz w programie lojalnościowym, Twoje kolejne zakupy mogą być jeszcze tańsze! 
  • Zakupy w naszym sklepie są bezpieczne, zobacz więcej szczegółów na temat bezpieczeństwa.
  • Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona, nie musisz się martwić, że w czasie transportu coś się stanie.
  • Dla Twojej wygody przygotowaliśmy szereg form płatności, karty kredytowe, przelew bankowy.

7. Masz inne pytania daj nam znać na sklep@tulisie.pl.

  • Tula
  • LennyLamb
  • Little Frog
  • Studio Camphora
  • Poofi
  • HippyChick
do góry
Promocja kończy się za:

00 dni 00 godz 00 min 00 sek

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl